Prohlášení

30.11.2016

Tato povídka nebyla napsána za účelem zisku. Všechny postavy, krom Angeli a možná pár dalších, patří J. K. Rowlingové.

Také se musím přiznat, že ne všechny nápady jsou výhradně moje. Děkuji za ně například Kameni manželství, Harry Potter and the Descent into the Darkness, a dalším (nevzpomenu si, jak se ty povídky jmenovali). Pokud si budete myslet, že víte, odkud jsem si nějaký nápad vypůjčila, můžete to napsat do komentáře, ať si to mohou přečíst i ostatní. Dále - obrazky patří jejich právoplatným autorů. Bohužel se mi nepodařilo je dohledat, ale přesto - nejsou moje. Děkuji.

Tato stránka patří mně! Renay
Vytvořeno službou Webnode
Vytvořte si webové stránky zdarma! Tento web je vytvořený pomocí Webnode. Vytvořte si vlastní stránky zdarma ještě dnes! Vytvořit stránky